aaalafkherstext

ورود
x
یا
x
ثبت‌نام
x

یا

چند گام تا آزادی مالی مانده است

داشتن پول به‌خودی‌خود خوشبختی نمی‌آورد؛ اما نداشتن پول نگرانی‌های زیادی با خود دارد. مسائل مالی، کل زندگی را تحت تأثیر قرار می‌دهند و می‌توانند کیفیت آن را تعیین کنند. اگر برای انتخاب هر چیزی که می‌خواهیم مدام به فکر هزینه‌اش نباشیم، به‌طرز شگفت انگیزی می‌توانیم خود را در مسیر خوشبختی قرار دهیم و خوشحالی چیز دور از دسترسی نخواهد بود.

اگر جزء دستۀ محدودی از آدم‌ها که بدون هیچ تلاشی صاحب تمام آنچه نیاز دارند، هستند، نباشیم، باید برای به‌دست آوردن پول تلاش کنیم؛ اما تلاش به‌تنهایی هم کافی نیست. نیاز است دانشمان را در حوزۀ مسائل مالی بالا ببریم. منظور از مسائل مالی اقتصاد خرد و کلان و مفاهیم پیچیده نیست. آنچه برای بهبود وضعیت مالی‌مان نیاز داریم، بسیار ساده است. چیزی که سخت است به‌کارگیری این مفاهیم در زندگی است که شاید در قدم اول سخت باشد؛‌ ولی اگر آن‌ها را تبدیل به عادت کنیم، ساده خواهد شد.

در این ویدئو، با نکات مالی ساده‌ای که ما را در مسیر درست قرار می‌دهند، آشنا می‌شویم. نکته‌ای که قبل از دیدن این ویدئو باید به آن اشاره کنیم، برنامۀ بازنشستگی 401 آمریکا است که یک شیوۀ امن برای سرمایه‌گذاری دوران بازنشستگی است. در ایران نمونۀ مشابه این برنامه وجود ندارد؛ مگر این‌که فرد خودش سرمایه‌گذاری کند یا از طرح‌هایی مانند بیمۀ عمر استفاده کند.

1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

logo-samandehi

treebottom

address    سعادت آبادبلوار پیام | میدان بهرود خیابان عابدی | پلاک ۳  | واحد ۳

tel    ۶۳ ۲۴ ۱۱ ۲۲