aaalafkherstext

ورود
x
یا
x
ثبت‌نام
x

یا

سؤال‌های مبتدیان دربارۀ سرمایه‌گذاری چیست؟

سرمایه‌گذاری از آن مبحث‌هایی است که همه فکر می‌کنیم می‌دانیم چیست؛ ولی اگر بخواهیم واقعاً آن را انجام دهیم، اولین سؤالمان این است که سرمایه‌گذاری کردن دقیقاً چه کاری‌ست. به علاوه، سرمایه‌گذاری را هیچ‌وقت در مدرسه یادمان نداده‌اند، پس طبیعی است که سؤالات زیادی داشته باشیم؛ سؤالاتی دربارۀ خود سرمایه‌گذاری، انواع آن، نحوۀ انجام دادنش، افرادی که می‌توان از آن‌ها مشورت گرفت و... .

خوشبختانه، امروز آن‌قدر دنیای اطلاعات گسترده شده و دردسترس قرار گرفته که می‌توان بدون خارج شدن از خانه، اطلاعات اولیه و پیشرفته را کسب کرد و حتی از متخصصان اطلاعات تحلیلی گرفت. اگر به سرمایه‌گذاری علاقه‌مندید و سؤالات زیادی دارید، می‌توانید با این ویدئو شروع کنید.

البته باید این نکته را ذکر کنم که یکی‌دو تا از این سؤال‌ها مطابق با شرایط کشور ما نیستند؛ اما راهنمایی‌های خوبی در خود دارند. مثلاً این‌که پولی را که می‌خواهید برای دوران بازنشستگی‌تان سرمایه‌گذاری کنید، بهتر است در جایی صرف شود که مالیات نداشته باشد. با جست‌وجو کردن واژۀ سرمایه‌گذاری در نوار بالای صفحه، می‌توانید دیگر مطالب علف خرس دربارۀ سرمایه‌گذاری را بخوانید.

1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

logo-samandehi

treebottom

address    سعادت آبادبلوار پیام | میدان بهرود خیابان عابدی | پلاک ۳  | واحد ۳

tel    ۶۳ ۲۴ ۱۱ ۲۲